
Patiseriile Luca au avut un mare succes în România, având acum peste 140 de locații în țară. În 2023, compania s-a extins internațional, deschizând prima locație în Polonia.
De atunci, au fost deschise 9 noi locații în orașele Varșovia, Wrocław și Katowice. Românii consumă multă pâine și produse de patiserie, iar acest consum a crescut în ultimii ani. Luca este un exemplu de succes, fiind fondată în 2010 de Cosmin Postole și George Adragăi, sub grupul Tinervis. În 2023, Cosmin Postole s-a retras, iar George Adragăi a devenit singurul acționar.
Luca oferă o gamă variată de produse, inclusiv covrigi cu diverse umpluturi (mac, susan, semințe de floarea soarelui, stafide, ciocolată, vișine) și covridogi, care sunt o combinație de covrigi și hot-dogi.
Patiseriile Luca au devenit cunoscute în România și au reușit să se impună pe plan internațional. Compania are aproximativ 2000 de angajați și a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 525 de milioane de lei, crescând cu 42% față de anul anterior. După succesul din România, Luca s-a extins în Polonia, alăturându-se altor branduri românești precum 5 to go sau Salad Box.
Piotr Wilczyński, director financiar al Luca, menționează că produsele sunt create pentru clienții ocupați, având un aluat de foietaj multistratificat, elastic și fără ulei în exces, ideal pentru a fi consumat pe drum. În plus, strategia companiei se concentrează pe satisfacerea nevoilor clienților, atât în produse, cât și în experiența de cumpărare.
Partajează acest conținut: