
În 2023, Netflix a încheiat anul cu un total impresionant de 301,63 milioane de utilizatori la nivel global, ceea ce reprezintă o creștere semnificativă de 18,91 milioane de abonați în ultimele trei luni ale anului.
Această performanță a depășit cu mult așteptările analiștilor, care estimau o creștere de puțin peste 9 milioane de abonați. Comparativ cu anul anterior, creșterea este de 15,9%.
În trimestrul final al anului trecut, compania a înregistrat venituri de 10,2 miliarde de dolari, marcând o creștere de 16% față de aceeași perioadă din 2022, conform informațiilor furnizate de Antena 1.
Pe baza acestor rezultate financiare pozitive, Netflix a anunțat o nouă majorare a prețurilor abonamentelor în Statele Unite, Canada, Argentina și Portugalia. Astfel, versiunea cu reclame va costa 8 dolari pe lună, în creștere față de 7 dolari pe lună, iar abonamentul standard fără reclame se va scumpi de la 15,5 dolari pe lună la 18 dolari pe lună. De asemenea, abonamentul premium va crește de la 23 la 25 de dolari pe lună.
Compania justifică aceste creșteri prin investițiile continue în conținut, subliniind că „pe măsură ce continuăm să investim în conținut și să oferim mai multă valoare abonaților noștri, le vom cere ocazional acestora să plătească puțin mai mult”.
În ciuda numărului de peste 300 de milioane de abonați, executivii Netflix sunt încrezători că platforma are potențialul de a continua să crească.
Partajează acest conținut: